TALARIA STING TL-3000 ekskluzivno na robbo.si!
Električni kros motor Talaria STING ima lahek okvir, zasnovan s CAD, zmogljiv električni motor, ki zagotavlja takojšen navor in se prenaša prek inteligentnega zobniškega pogona, medtem ko deluje izjemno tiho. Njegova kompaktna, dobro uravnotežena struktura je zelo enostavna za manevriranje in zahteva minimalno vzdrževanje. Zaradi vseh teh lastnosti je STING idealno terenski kros motor za adrenalinske podvige. Spada v kategorijo L1e in jo lahko vozite z izpitom za avto. Hitrost je omejena na 45 km/h.
300€ SUBVENCIJE EKO SKLADA! Povezava do obrazca za subvencijo s klikom na TO POVEZAVO.
Tehnične specifikacije:
VOZILO
Material ohišja: 6061 T4 in T6 aluminij
Metoda postopka: Kovan s pritiskom 6000 ton
površinska metoda: Anodiziranje
žaromet: LED
Sprednje vilice: Fastace / Tovarna Talaria
zadnji amortizer: Fastace / HT / Tovarna Talaria
maks. doseg: 50 km pri 70 km/h
Neto teža: 65 kg (vključno z baterijo)
Dimenzija vozila: 1850 mm x 770 mm x 1075 mm
višina sedeža: 870 mm
Dolžina krmila: 760 mm
Oddaljenost od tal: 280 mm
Omejena hitrost: 45 km/h
Kategorija: L1e
MOTOR
tip motorja: LPMSM
Nominalna moč motorja: 3000W
Položaj: Sredina okvirja
Teža: 7,0 kg
Zunanji premer motorja: 180 mm
Najvišja učinkovitost: 92 %
način hlajenja: Zračno hlajen
KRMILNIK
Vrsta krmilnika: FOC
Utež: 2 kg
Dimenzija: 248 mm x 128 mm x 50 mm
Najvišja učinkovitost: 92 %
Najvišja delovna temp: 100°
NAPAJALNI SISTEM
Nazivna napetost: 60 V (DC)
Nazivni navor: ≥5,7 NM
največji navor: 34 NM
Navor zadnjega kolesa: 284 NM (44T zobnik) / 309 NM (48T zobnik)
PRENOS
prestavno razmerje: 8,35 (44T) / 9,18 (48T)
1. prenos: Menjalnik
2. prenos: Veriga
ELEKTRONIKA
Baterija: 60V 38,4AH
Velikost baterije: 170 mm x 140 mm x 380 mm
Teža baterije: 12,85 KG
Baterijske celice: Celica znamke LG 21700 (5000 MAH/celica)
Zaslon: Hitrost/raven baterije, napetost, cikel/števec kilometrov
Regeneracija: 4 stopnje, nastavljive v merilniku hitrosti
BATERIJA
STING napaja impresiven 60 V 38 Ah litij-ionski napajalnik, ki je 2280 vatnih ur in ga je enostavno zamenjati. Napajalnike je mogoče v nekaj sekundah zamenjati z drugim popolnoma napolnjenim napajalnikom za neomejen doseg. Z električnimi avtomobilskimi litij-ionskimi baterijskimi celicami LG 21700, najsodobnejšim programiranim BMS in optimizirano notranjo strukturo je ta baterijski sklop omogočen, da vam kolo zagotovi varno in visoko zmogljivo vožnjo po brezpotjih.

KRMILNIK
Z visokokakovostno primerno strojno opremo, vrhunsko postavitvijo in domiselnim programiranjem je krmilniku omogočeno, da ima izjemno sposobnost odpornosti na udarce prehodnega toka, ultra močno zaščito pred motnjami, visoko natančno krmiljenje napetosti in toka praznjenja EABS, pregledovanje napak, visoko in zaščita pri nizkih temperaturah, proti beženju in pametna regeneracija energije. To vozniku zagotavlja močno, vznemirljivo in varno izkušnjo vožnje s spoštljivim dosegom.
MERILNIK HITROSTI
Armaturna plošča ima zaslon OLED z visokim kontrastom, ki voznikom ponuja jasen prikaz podatkov z nizko porabo energije. S komunikacijo CAN je armaturna plošča na voljo za prenos podatkov z BMS baterije in krmilnikom motorja. Meni zaslona ponuja vrsto informacij, ki vključujejo najvišjo/povprečno hitrost, doseg, podatke o bateriji, način vožnje, kode napak, raven regeneracije in več. Armaturna plošča je tudi nastavljiva, da omogoča različne nastavitve za različne velikosti koles, velikost zobnikov, stopnje regeneracije motorja in menjavo med KM/H in MPH za izboljšanje združljivosti kolesa.

POGONSKI VLAK
Prilagojena kombinacija pogonskega sklopa je popolna za lahko električno kolo MX. Visoko učinkovit brezkrtačni sinhronski motor s trajnim magnetom s srednjim pogonom, z vrhunskim magnetnim materialom in napredno obdelavo, je na voljo za oddajanje največjega navora 34 N.m, kot tudi za največji navor 284 N.m na zadnje kolo. Z izvrstno izdelanimi visoko natančnimi zobniki deluje menjalnik še tišje in je veliko bolj vzdržljiv kot kateri koli sistem jermenskega pogona. Čas je, da se poslovite od te tesnobe zaradi pretrganega pasu.