Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine

Spletno mesto www.robbo.si je spletna trgovina, ki deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med lastnikom spletne trgovine, ponudniki artiklov in potrošnikom.

Cene in ažurnost podatkov

Vse cene so v EUR. V ceni so vključeni morebitni davki.  Zavezanci za DDV so dolžni ob registraciji navesti tudi svojo davčno številko. Popusti in promocijske kode se ne seštevajo. V kolikor pride do napake v sistemu in sistem sprejme dva popusta, velja le najvišji popust, torej popust ki je ugodnejši za stranko. Ponudnik skuša čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletu. Lastnosti artiklov, cene in dobavni roki se lahko spreminjajo, vendar je ponudnik dolžan o vsaki spremembi pravočasno obvestiti kupca ter se mu omogoči preklic ali zamenjavo naročenega artikla.

V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Naročanje

Naročanje poteka prek interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščeni v kategorijah.
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Po prejemu plačila na naš račun, se šteje, da je bila kupoprodajna pogodba sklenjena. O morebitni spremembi naročila oz. preklica, mora kupec o tem ponudnika obvestiti na email naslov info@robbo.si, kjer mora navesti tudi številko nakupa, ki je omenjena v elektronskem sporočilu o nakupu. Kupec lahko izdelek naroči tudi direktno po e-pošti. V tem primeru se šteje, da je kupoprodajna pogodba sklenjena, ko kupec dobi povratno potrditveno sporočilo in prodajalec prejme plačilo za naročeni izdelek.

Prednaročila

Za nekatere artikle se na spletni strani robbo.si oddajajo prednaročila. Prednaročilo je postopek naročila z zakasnjeno dobavo. Postopek prednaročila je torej enak postopku naročila, le da je dobava z zakasnitvijo, kar je navedeno pri posameznem artiklu. Stranka, ki odda naročilo artikla, kjer je navedeno, da se zbira prednaročila, se strinja, da dobavo velja postopek, kot je opisan v tem poglavju in ne splošni pogoji, ki veljajo za navadno naročilo naprav iz zaloge. V opisu artikla je navedeno ali je artikel možno prednaročiti oz ali gre za naročilo iz zaloge. V kolikor stranka odda prednaročilo, se šteje, da je potrdila rezervacijo svoje naprave. Pri tem je sprejela pogoje, ki veljajo za prednaročila. Predviden dobavni rok je naveden pri vsakem artiklu iz prednaročila posebej. Pridržujemo si pravico, da je predviden dobavni rok drugačen od navedenega, če gre za dejavnike, na katere nimamo vpliva (zamuda ladjarja, tovor potone, daljše procesiranje pošiljke, neprevideno dolgo carinjenje, razklad z ladje, dostava do vrat, in drugo). V tem primeru stranko obvestimo ali želi ostati pri prednaročilu ali bo naročilo zaradi zamude stornirala. Pridržujemo si pravico, da naprave iz prednaročila zaradi višje sile ali zaradi nezmožnosti dobave, kupcem, ki so oddali prednaročilo, niso dobavljene.

Tehnični postopek za sklenitev pogodbe

Kupec na spletni strani izbrani artikel s klikom na gumb “dodaj v košarico” doda v košarico. V košarici lahko preveri in spremeni svoje naročilo. S klikom na gumb “naprej na naročilo” se uporabniku odpre stran, kjer vnese podatke za račun in dostavo. Na isti strani uporabnik tudi izbere način plačila. S klikom na gumb “zaključi nakup” kupec zaključi naročilo in ne more več spreminjati podatkov. Takoj za tem prejme potrditveno sporočilo s vsemi podrobnostmi naročila. Podjetje na svojem serverju shrani besedilo pogodbe in ga lahko ponovno posreduje potrošniku, v koliko ta to zahteva.

Potrošniku je pred končno oddajo naročila omogočen pregled celotne vsebine naročila, vključno s ceno, količino, barvo… Potrošniku je pred končno oddajo naročila omogočena poprava napak. Prav tako lahko spremembe naknadno sporoči na email naslov: info@robbo.si in spremembe bo prodajalec upošteval, če so te sporočene preden prodajalec pošlje paket.

Načini plačila

Na spletni strani robbo.si lahko kupec izbere med naslednjimi načini plačila. Plačilo po povzetju (gotovina ali kartica v enkratnem znesku), direktno plačilo na transakcijski račun, plačilo s paypal, plačilo s krednitnimi karticami NLB, plačilo na obroke s kreditnimi karticami NLB, Visa, Diners, hitri kreditLeanpay.

Številka za pomoč uporabnikom spletnega portala je 012926014.

Rok dobave artiklov

Rok dobave naročenih artiklov običajno traja 1-5 dni. Pridržujemo si pravico, da izdelek dobavimo v najdaljšem roku 10 delovnih dni. O tem ponudnik obvesti kupca. V kolikor izdelka ni na zalogi, se izdelek dobavi v roku po dogovoru s kupcem. Pri določenih artiklih je rok dobave naveden pri strani artikla. V tem primeru velja rok dobave, kot je naveden na strani pod izdelkom.

Strošek dostave

Strošek dostave za naročila v skupni vrednosti manj kot 100€ je 5€. Za nakupe nad 100€ je dostava brezplačna, razen za artikle, pri katerih je izrecno navedeno, da se dostava zaračuna po dogovoru (večji artikli, kot so električni motorji, skuterji…).

Strošek plačila s kartico in plačila z odkupnino

Plačilo z gotovino ali s kartico po povzetju. Do 500€ brez dodatnih stroškov. Pri vrednosti nad 500€, se pri plačilu po povzetju obračuna strošek v višini 1,4% od vrednosti naročila. Plačilo po povzetju je omejeno s strani strani GLS na maksimalen znesek 2000€. Če znesek košarice presega to vrednost, je potrebno preostanek plačila opraviti na drug način: plačilo na transakcijski račun, paypal, kartice,…  Pri plačilu na obroke s karticami (Visa, MasterCard, Visa Electron) se zaračuna strošek obdelave v višini 3%. Pri plačilu s paypal se obračuna strošek obdelave plačila v višini 3,4% od vrednosti.

Nakup na obroke

https://pk.takoleasy.si/info/kalkulator

Posodobitev naprav ali njihovih delov

Elektronske komponente so lahko predmet posodobitev. Posodobitve so namenjene odpravljanju nepravilnosti v delovanju naprav in njenih komponent. Ob nakupu preko spletne trgovine robbo.si se stranka strinja z morebitnimi posodobitvami, ki jih izvede Robotix d.o.o. z namenom optimizacije naprave in odprave težav. Pridržujemo si pravico, da v primeru servisnega popravila, napravo posodobimo z aktualnimi komponentami, ki jih pridobimo s strani proizvajalca. V primeru menjave komponent z novimi, lahko pride razhajanj, nepravilnega delovanja ali nedelovanja dodatnih funkcij, kot so npr. delovanje bluetooth zvočnika, mobilne aplikacije. Zaradi teh posodobitev, ki lahko povzročijo nedelovanje funkcij, stranka ni upravičena do vračila kupnine ali menjave naprave, ki so bile predmet posodobitev. Robotix d.o.o. tudi ni odgovoren za nedelovanje mobilne aplikacije in njenih funkcij.

Vračilo blaga, odstop od pogodbe, reklamacije

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe (2.odstavek b43.d člena ZVPot). Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru vračila krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Kupljeno blago mora kupec v teh primerih ponudniku vrniti nepoškodovano, v nespremenjeni količini, brez sledov uporabe ter z vso pripadajočo dokumentacijo. Blago mora biti poslano v originalni in nepoškodovani embalaži.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 15 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Vse morebitne stroške vračila krije kupec.

Obrazec za odstop od pogodbe je dostopen na TEJ POVEZAVI.

Naslov za vračilo kupljenega blaga je :

Robotix d.o.o., PE Trzin
Brezovce 9
1236 Trzin
Slovenija

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek;
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Možnost vračila blaga ne velja za:

  • če gre za izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam,
  • če je napaka nastala zaradi kupčeve malomarnosti.

Vse ostale ugovore, pripombe, zahtevke in izjave ali morebitne pohvale nam lahko pošljete ne elektronski naslov info@robbo.si.

Reklamacije

Kupec lahko podjetju sporoči morebitno reklamacijo v dveh mesecih od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bilo blago izročeno/prodano.

Škoda

Prodajalec ne odgovarja za škodo povzročeno zaradi napačne ali malomarne uporabe, zlorabe naprave, spremembe tovarniških nastavitev ali zaradi neupoštevanja navodil za uporabo. Prodajalec tudi ne odgovarja za škodo zaradi napačno izpolnjenega naročila, zaradi zamude roka dobave.

Garancija in servis

Prodajalec nudi garancijo le za tiste izdelke, kjer je to posebej navedeno. Za ostale izdelke prodajalec ne nudi garancije. Garancija 1 leto za vsa električna vozila velja na baterijo, elektronske komponente in motorje. Ohišje in karoserija nista predmet garancije. Prav tako ne deli, ki so podvrženi obrabi (kot so gume, svetila, ipd…). Garancija ni upoštevana, kadar gre za mehanske poškodbe na napravi oz za poškodbe, ki izvirajo iz mehanskih poškodb naprave. Neupoštevanje navodil za uporabo, shranjevanje in vzdrževanje lahko privede do izključitve garancije.

 

GARANCIJA NA VGRAJENE DELE

Garancija na dele, ki se vgradijo na pooblaščenem servisu je 6 mesecev od vgradnje. Ne velja na potrošni material, ki se vgradi na servisu.

Potek garancijskega postopka:

  1. kupec obvesti prodajalca o napaki preko e-pošte: info@robbo.si ali izpolni reklamacijski list na tej povezavi: https://forms.gle/2hGL4RXXa513i2N59
  2. v obvestilu navede: datum nakupa, model artikla, podroben opis napake, ime, priimek, naslov, telefonsko številko
  3. prodajalec v dogovoru s kupcem organizira prevzem izdelka pri kupcu ali pa ga kupec sam dostavi na pooblaščeni servis. Kupec je dolžan blago skrbno zapakirati in ga pripraviti za prevzem. Prevzeme opravlja pogodbena kurirska služba GLS ali DPD.
  4. prodajalec oz. pooblaščeni serviser artikel pregleda in ugotovi ali gre za popravilo v okviru garancije ali gre za drugo popravilo
  5. o tem pravočasno obvesti kupca

POGOJI ODSTRANITVE KONSTRUKCIJSKE BLOKADE OZ MODIFIKACIJE SKIROJA NA ZAHTEVO KUPCA

Električni skiroji in električna kolesa iz naše ponudbe so konstrukcijsko omejena na najvišjo hitrost 25 KM/H. Stranka, ki zahteva odstranitev konstrukcijske blokade hitrosti, je seznanjena, da s tem prevzema vso odgovornost glede delovanja skiroja, morebitne škode, poškod na zdravju in premoženju in je seznanjena s vsemi nevarnostmi po odstranitvi blokade. Odstranitev blokade s strani pooblaščenega servisa Robotix d.o.o. ne izniči garancije, kakršnokoli lastno poseganje v napravo s strani stranke ali nepooblaščene osebe, povzoroči prenehanje veljavnosti garancije, podjetje Robotix d.o.o. tudi ne odgovarja za kakršnokoli škodo ali poškodbe nastale iz modifikacije naprave. Stranka je seznanjena, da električni skiro po odstranitvi blokade ni primeren za udeležbo v prometu, saj je za udeležbo v prometu potrebna konstrukcijska blokada na 25 km/h. Zato ga je možno uporabljati le na privatnih zemljiščih. Skiro bo, po odstranitvi blokade, zmožen doseči precej višje hitrosti in večje moči od zakonsko določene. Podjetje Robotix d.o.o. ne prevzema nobene odgovornosti za škodo oz. poškodbe naprave in ljudi zaradi spremembe tovarniških nastavitev. Po odstranitvi blokade, je skiro izpostavljen večjim obremenitvam in se zato najbolj izpostavljeni deli kot so zavore, gume, vzmetenje, ležaji, itd… hitreje obrabljajo kot sicer. S privolitvijo v odstranitev blokade, se stranka zaveda teh posledic in jih vzame v zakup.

Ob nakupu ima stranka možnost izbrati na blagajni storitev “odstranitev konstrukcijske blokade”, s tem pa stranka potrjuje, da je prebrala te splošne pogoje, da je na lastno odgovornost zahtevala spremembo konstrukcijskih nastavitev in se zaveda vseh posledic. Strošek storitve je 35€ z DDV.

NAVODILA ZA PREVZEM/ODDAJO PAKETA

Napravo je potrebno dobro in varno zapakirati, da se med transportom ne poškoduje. Priporočamo, da jo zapakirate v originalno embalažo ali drugo primerno in proti udarcem odporno pakiranje. Kurirska služba ne pozna vsebine paketa, zato pride včasih do grobega ravnanja s paketom. V izogib poškodbam artikla, je potrebno znotraj paketa naprave dobro zaščititi z mehko folijo, da se tudi v primeru padca oz grobega ravnanja ne poškoduje. Vsebina bi morala biti v kartonski škatli, v kateri mora biti vsebina pošiljke med kartonom ločena s satovjem, valovitim kartonom ali polivinilom z mehurčki, vsebina škatle pa mora biti zapolnjena. Paket mora biti embaliran in zaščiten do te mere, da vsebina zdrži padec s traku, kar pomeni padec z 1m. Za poškodbe, ki so nastale med transportom naprave, ne odgovarjamo in se šteje, da so nastale preden je naprava prišla v servis. Priporočamo, da pred oddajo paketa naredite fotografijo pakiranja. Za škodo nastalo zaradi nepravilnega pakiranja oz nezadostne zaščite naprave znotraj paketa, ODGOVARJA POŠILJATELJ PAKETA. Točen datum prevzema izdelka uskladite s servisom. Poštnino v primeru naprave v garancijskem roku krije Robotix d.o.o., sicer pa se jo fakturira stranki. Če se ob pregledu ugotovi, da ni napak, ki bi bile krite za garancijo oz naprava ni več v garanciji, se zaračuna strošek pregleda naprave v višini 35€ in poštnina v obe smeri (20€).

V primeru poškodovanja stvari med prevozom, je odgovornost na kupcu in sam krije stroške popravila, v kolikor ga uveljavlja. O upravičenosti garancijskega popravila odloči pooblaščeni serviser. V kolikor se ugotovi, da izdelek ni upravičen do garancijskega popravila oz. izdelek nima napak, stroške poštnih storitev krije kupec. Prodajalec kupcu vrne izdelek po tem, ko kupec poravna vse stroške garancijskega popravila. Servis mora odpraviti napako v 45 dneh. Servis je dolžan hraniti naprave največ 1 mesec od popravila in obvestitve stranke, da je naprava pripravljena na prevzem. Če stranka v tem času ne prevzame naprave ali se ne dogovori drugače, servis napravo zavrže brez predhodnega opozorila.

ČAS HRAMBE NAPRAV

Naprave poslane v servis oz v katerokoli našo poslovalnico hranimo največ 3 mesece od dneva prevzema v servis. V kolikor kupec v tem obdobju ne prevzame naprave iz servisa se naprava zavrže in ni več možen prevzem.

Navodila za shranjevanje in vzdrževanje naprav z li-ion baterijami

Za shranjevanje naprav, ki vsebujejo li-ion baterije, veljajo posebna pravila. Če se ugotovi, da baterija ni bila pravilno shranjena ali vzdrževana, je to lahko razlog za izključitev garancije.

Takoj po nakupu je potrebno napravo priključiti na originalni, priloženi polnilec in omogočiti, da se napolni do konca. Napravo je potrebno redno polniti, najmanj na vsake 2 meseca. Za življenjsko dobo baterije je najboljše, da se baterijo priključi na polnilec preden se izprazni do konca. Priporoča se polnjenje, ko baterija pade pod 30%.

Kada želimo napravo shraniti za več kot 14 dni, je potrebno baterijo napolniti med 70-100%, odkopiti iz naprave in shraniti posebej. Baterijo shranjujte v suhem in toplem prostoru (15 – 25° C). Nikoli ne shranjujte baterije, ki je popolnoma izpraznjena, saj se lahko trajno poškoduje! Baterija oz naprava, v kateri je priključena li-ion baterija, ne sme stati več kot 2 meseca brez preverjanja in polnjenja. Po 2 mesecih shrambe preglejte stanje baterije in jo po potrebi napolnite.

Garancija se izključi tudi v primeru, da je od nakupa minilo več kot 3 mesece in naprava v tem času ni bila priključena na napajanje.

V kolikor zgornji ukrepi niso upoštevani, se lahko baterija trajno poškoduje. Neupoštevanje ukrepov, ki privede do poškodb baterije, pa je razlog za izključitev garancije.

GARANTIRANA NAJNIŽJA CENA – POGOJI

V sodelovanju z našimi dobavitelji si prizadevamo za najboljše cene izdelkov v naši ponudbi. Na strani izdelka, pri katerem smo označili garantirano najnižja cena, vam zagotavljamo najnižjo ceno v Sloveniji. Za te izdelke ob nakupu dajemo to garancijo za najnižje cene.

Ti izdelki so na voljo vsem kupcem po isti ceni, ne glede na to ali razpolagajo s kodami za popust ali pa so upravičeni do dodatnih ugodnosti, tako da ni mogoče opraviti nakupa z nižjo ceno od navedene. Na garantirano nizko ceno ni mogoče koristiti morebitnih dodatnih popustov in promocijskih kod.

Če pri katerem izmed konkurentov naletite na nižje cene teh izdelkov, nam to sporočite istega dne, ko ste oddali naročilo pri nas. Naša garancija za najnižjo ceno vam zagotovlja najmanj 1% nižjo ceno od navedenega konkurenta.

Zahtevek za povračilo razlike v ceni nam sporočite na naš mail: info@robbo.si. S tem nam boste pomagali do nižjih nabavnih cen in pripomogli k razvoju konkurenčne ponudbe na našem trgu, sebi pa zagotovili trenutno najnižjo možno ceno.

Pogoji:

1. Naša garancija za najnižjo ceno velja za primerjavo naših spletnih cen s cenami v spletnih trgovinah bigbang.si, enaa.com, comshop.si, harveynorman.si, mercator.si, merkur.si, mimovrste.com, nakupovanje.net, ideo.si in topshop.si, mishop.si, ki imajo z nami primeljivo kakovost in obseg storitev
2. Izdelek na konkurenčni spletni strani mora biti identičen izdelku v naši ponudbi ter na voljo ob istem času in pod enakimi pogoji (dobavni rok, strošek dostave, garancija, način plačila, …);
3. Dobavni rok ne sme biti daljši od sedem dni.
4.Garancija za najnižjo ceno ne velja za izdelke, ki so na konkurenčni spletni trgovini ponujeni pod posebnimi pogoji, v akciji, na razprodaji in podobno;
5.Garancija za najnižjo ceno velja pri nakupu največ treh enakih izdelkov;
6. Primerjali bomo najugodnejšo ceno, ki vam je na voljo kot našemu kupcu ter ceno izdelka, ki je objavljena na konkurenčni spletni trgovini brez morebitnih dodatnih ugodnosti in popustov, ne glede na njihovo osnovo;
7. Upoštevali bomo le zahteve, ki so oddane istega dne kot je bilo oddano vaše naročilo v naši spletni trgovini;
8. Predstavniku našega podjetja mora biti omogočen dostop do podatkov na konkurenčni spletni trgovini, tako da lahko preveri vse podrobnosti njihove ponudbe. Naš predstavnik bo primerjavo naredil najkasneje naslednji delovni dan po prejemu prijave;
9. Najmanjša razlika, ki jo bomo upoštevali je en (1) evro.

POGOJI PODALJŠANE 2-LETNE GARANCIJE

V postopku nakupa lahko stranka za izbrane artikle izbere oz. dokupi podaljšanje garancije na dve leti (dokupi dodatno 1 leto). Podaljšano garancije je možno dokupiti le hkrati z nakupom glavnega izdelka za katerega se izda garancija. Podaljšana garancija se prizna pod enakimi pogoji, kot obvezna garancija. Podaljšana garancija velja 1 leto od izteka zakonske 1-letne garancije. Obdobje veljavnosti od 1 leta po nakupu do 2 leti po nakupu. Podaljšana 2-letna garancija velja za motor, elektronske komponente, zaslon in krmilnik. Podaljšana garancija ne velja z baterijo. Plastično ohišje in deli, ki so podvrženi obrabi (npr. pnevmatike, svetila, ležaji..), niso predmet garancije niti podaljšane garancije. Podaljšana garancija se prizna le skupaj s priloženim originalnim računom, kjer je vidna postavka “podaljšana 2-letna garancija” in pod pogoji določenimi v nadaljevanju. Pogoji za priznanje garancije in podaljšane garanciji so, da je bila naprava uporabljana v skladu z navodili, da ni bilo neupravičenega posega v napravo in pod drugimi pogoji, navedenimi v garancijskem listu.

GARANCIJSKA IZJAVA
Robotix d.o.o., Lepovče 23, 1310 Ribnica, Slovenija izjavlja:
– da bo izdelek v podaljšanem garancijskem roku brezhibno deloval, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in navodili za uporabo,
– da bomo na vašo zahtevo, če bo seveda podana v garancijskem roku, na svoje stroške poskrbeli za odpravo okvar in pomanjkljivosti na izdelku, najkasneje v 60 dneh od dneva prijave okvare.
– da prodajalec ni usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in tako tudi ne more odločati o zamenjavi aparata brez mnenja tehnične službe uvoznika.
– jamči za kakovost oziroma za brezhibno delovanje v podaljšanem garancijskem roku, ki začne teči z izročitvijo blaga potrošniku.

Pogoji za jamstvo so:
– pri reklamaciji morate predložiti potrjen garancijski list, originalni račun o nakupu (ali kopijo obeh); da izdelek ni mehansko poškodovan:
– da v izdelek ni posegla oseba, ki za to ni imela pooblastila;
– da je kupec (uporabnik) ravnal in uporabljal napravo po priloženih navodilih:
– kupec mora sporočiti vidne napake na napravi v roku 8 dni od nakupa;
– v garancijski dobi je pooblaščeni servis samo Robotix d.o.o., Lepovče 23, 1310 Ribnica,Slovenija. da garancijske nalepke in pečati niso poškodovani ali odstranjeni. IMEI/SN koda ne smejo biti poškodovane ali odstranjene.
– Baterija je napolnjena in izpraznjena vsaj na vsakih 30 dni.

Prenehanje veljavnosti garancije:
Garancijska storitev ne velja za dele, ki so podvrženi obrabi in zunanjim vplivom (svetila, ohišje, pnevmatike, ležaji…).
Garancije prav tako ne upoštevamo za okvare, ki so nastale med transportom po naši izročitvi zaradi nepravilne nastavitve in ravnanja z napravo, mehanskih okvar, okvar zaradi nestrokovnega, malomarnega ravnanja z izdelkom, pri vsakem nepooblaščenem posegu v napravo, če je do okvare prišlo zaradi uporabe neprimernega potrošnega materiala, če so bili v napravo vgrajeni neoriginalni deli, zaradi prevelike napetosti električnega toka, višje sile, udara strele, izteka baterij, nepravilnega čiščenja izdelkov ali njegovih delov ter vdora tekočine v napravo.
Preden napravo izročite na servis mora biti očiščena vseh nečistoč in v originalni embalaži. V nasprotnem primeru vam bomo primorani zaračunati stroške čiščenja naprave.
V primerih zlorabe in nepravilne uporabe, uporabe sile ter pri posegih, ki niso bili izvedeni s strani pooblaščenega servisa garancija preneha veljati. Vaših zakonskih pravic ta garancija ne omejuje.

Izdelek je namenjen izključno za osebno uporabo in ne za komercialne namene.

PODALJŠANA GARANCIJA SE PRIZNA LE OB PRILOŽITVI ORIGINALNEGA RAČUNA O NAKUPU NAPRAVE IN VELJA LE Z RAČUNOM, KJER JE VIDNA POSTAVKA “PODALJŠANA 2-LETNA GARANCIJA” IN OB PRILOŽITVI POGOJEV PODALJŠANE GARANCIJE

Kadar je pri napravi navedeno, da veljajo drugačni pogoji za podaljšano garancijo ali da podaljšana garancija pokriva tudi kakšne druge komponente, takrat veljajo ti drugačni pogoji.

OPOZORILO: Garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na blagu.

POGOJI PODALJŠANE 2-LETNE GARANCIJA VELJAVNI OD 29.2.2024 NAPREJ (Za nakupe pred tem datumom veljajo stari pogoji iz prejšnjega odstavka)

V postopku nakupa lahko stranka za izbrane artikle izbere oz. dokupi podaljšanje garancije na dve leti (dokupi dodatno 1 leto). Podaljšano garancije je možno dokupiti le hkrati z nakupom glavnega izdelka za katerega se izda garancija. Podaljšana garancija se prizna pod enakimi pogoji, kot obvezna garancija. Podaljšana garancija velja 1 leto od izteka zakonske 1-letne garancije. Obdobje veljavnosti od 1 leta po nakupu do 2 leti po nakupu. Podaljšana 2-letna garancija velja za motor, elektronske komponente, zaslon, krmilnik in baterijo. Plastično ohišje in deli, ki so podvrženi obrabi (npr. pnevmatike, svetila, ležaji..), niso predmet garancije niti podaljšane garancije. Podaljšana garancija se prizna le skupaj s priloženim originalnim računom, kjer je vidna postavka “podaljšana 2-letna garancija” in pod pogoji določenimi v nadaljevanju oz v pogojih podaljšane garancije, ki jih prejmete ob nakupu. Pogoji za priznanje garancije in podaljšane garanciji so, da je bila naprava uporabljana v skladu z navodili, da ni bilo neupravičenega posega v napravo in pod drugimi pogoji, navedenimi v garancijskem listu.

GARANCIJSKA IZJAVA
Robotix d.o.o., Lepovče 23, 1310 Ribnica, Slovenija izjavlja:
– da bo izdelek v podaljšanem garancijskem roku brezhibno deloval, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in navodili za uporabo,
– da bomo na vašo zahtevo, če bo seveda podana v garancijskem roku, na svoje stroške poskrbeli za odpravo okvar in pomanjkljivosti na izdelku, najkasneje v 60 dneh od dneva prijave okvare.
– da prodajalec ni usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in tako tudi ne more odločati o zamenjavi aparata brez mnenja tehnične službe uvoznika.
– jamči za kakovost oziroma za brezhibno delovanje v podaljšanem garancijskem roku, ki začne teči z izročitvijo blaga potrošniku.

Pogoji za jamstvo so:
– pri reklamaciji morate predložiti potrjen garancijski list, originalni račun o nakupu (ali kopijo obeh); da izdelek ni mehansko poškodovan:
– da v izdelek ni posegla oseba, ki za to ni imela pooblastila;
– da je kupec (uporabnik) ravnal in uporabljal napravo po priloženih navodilih:
– kupec mora sporočiti vidne napake na napravi v roku 8 dni od nakupa;
– v garancijski dobi je pooblaščeni servis samo Robotix d.o.o., Lepovče 23, 1310 Ribnica,Slovenija. da garancijske nalepke in pečati niso poškodovani ali odstranjeni. IMEI/SN koda ne smejo biti poškodovane ali odstranjene.
– Baterija je napolnjena in izpraznjena vsaj na vsakih 30 dni.

Prenehanje veljavnosti garancije:
Garancijska storitev ne velja za dele, ki so podvrženi obrabi in zunanjim vplivom (svetila, ohišje, pnevmatike, ležaji…).
Garancije prav tako ne upoštevamo za okvare, ki so nastale med transportom po naši izročitvi zaradi nepravilne nastavitve in ravnanja z napravo, mehanskih okvar, okvar zaradi nestrokovnega, malomarnega ravnanja z izdelkom, pri vsakem nepooblaščenem posegu v napravo, če je do okvare prišlo zaradi uporabe neprimernega potrošnega materiala, če so bili v napravo vgrajeni neoriginalni deli, zaradi prevelike napetosti električnega toka, višje sile, udara strele, izteka baterij, nepravilnega čiščenja izdelkov ali njegovih delov ter vdora tekočine v napravo.
Preden napravo izročite na servis mora biti očiščena vseh nečistoč in v originalni embalaži. V nasprotnem primeru vam bomo primorani zaračunati stroške čiščenja naprave.
V primerih zlorabe in nepravilne uporabe, uporabe sile ter pri posegih, ki niso bili izvedeni s strani pooblaščenega servisa garancija preneha veljati. Vaših zakonskih pravic ta garancija ne omejuje.

Izdelek je namenjen izključno za osebno uporabo in ne za komercialne namene.

PODALJŠANA GARANCIJA SE PRIZNA LE OB PRILOŽITVI ORIGINALNEGA RAČUNA O NAKUPU NAPRAVE IN VELJA LE Z RAČUNOM, KJER JE VIDNA POSTAVKA “PODALJŠANA 2-LETNA GARANCIJA” IN OB PRILOŽITVI POGOJEV PODALJŠANE GARANCIJE

Kadar je pri napravi navedeno, da veljajo drugačni pogoji za podaljšano garancijo ali da podaljšana garancija pokriva tudi kakšne druge komponente, takrat veljajo ti drugačni pogoji.

OPOZORILO: Garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na blagu.

POPUSTI

Popusti, ki se promovirajo v promocijskih akcijah se lahko koristijo le do datuma veljave, na način, kot se oglašuje in do razprodaje zalog. Popusti, pridobljeni po različnih kanalih se ne seštevajo.

 

Pritožbeni postopek

Postopek pritožbe, ki jo poda potrošnik se izpelje na naslednji način:

  1. prejem pritožbe
  2. odločanje o pritožbi s strani pooblaščenega zastopnika družbe na podlagi vseh poslanih listin in dokazil
  3. odločitev o pritožbi in sporočitev odločitve stranki
  4. odločitev o pritožbi je dokončna

Postopek izvensodnega reševanja sporov

Kot pristojnega IRPS izvajalca podjetje Robotix d.o.o. priznava:

Evropski center za reševanje sporov

Tomšičeva 6
1000 Ljubljana

E-mail: info(at)ecdr.si
http://www.ecdr.si
T: 08 205 65 90Tomšičeva 6
1000 Ljubljana

Spletno reševanje sporov (SRPS)

Več informacij o spletnem reševanju sporov je objavljenih na spletni strani: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Načini plačila

V spletni prodajalni so omogočeni naslednji načini plačila:

  • PAY PAL (se zaračuna dodatna provizija)
  • plačilo po povzetju z gotovino ali s kartico v enkratnem znesku ob prevzemu
  • plačilo po predračunu (predračun boste prejeli po e-pošti).
  • plačilo s kartico (ob izbiri tega načina plačila se zaračuna dodatna provizija v višini, ki je stranki vidna pred potrditvijo naročila)
  • plačilo s paypal (ob izbiri tega načina plačila se zaračuna dodatna provizija v višini, ki je stranki vidna pred potrditvijo naročila)
  • osebni prevzem in plačilo na sedežu Robotix d.o.o., Lepovče 23, 1310 Ribnica.

Koriščenje promocijskih kod in kuponov

Promocijski kuponi s popusti se ne seštevajo. Za vsak nakup se lahko upošteva le en kupon hkrati! Pri poskusu koriščenja dveh ali več kuponov hkrati, se upošteva le kupon, ki je za stranko ugodnejši.

Varovanje podatkov

Kot kupcu vam pripadajo vse pravice po Zakonu o varstvu potrošnikov. Z registracijo na spletni strani www.robbo.si dovoljujete, da podjetje Robotix d.o.o. z namenom izpolnjevanja ali uveljavljanja pravic iz pogodbenega razmerja in neposrednega trženja vzpostavi, vzdržuje in upravlja z vašimi osebnimi podatki za neomejeno časovno obdobje. Robotix d.o.o. zagotavlja varstvo osebnih podatkov po zakonu, ki ureja varstvo osebnih podatkov. Kadarkoli lahko pisno ali po telefonu zahtevate, da v 15 dneh trajno ali začasno prenehamo uporabljati vaše osebne podatke za namen neposrednega trženja.

Podjetje hrani besedilo pogodbe do 1 mesec in je dostopno potrošniku v tem roku.

 

POŠILJANJE ELEKTRONSKIH IN SMS SPOROČIL POSAMEZNIKOM

Upravljavec za pošiljanje elektronskih sporočil posameznikom (SMS, sporočila v aplikacijah za hipno sporočanje, e-poštna sporočila) uporablja storitev Cartfox. Politika zasebnosti Cartfox in podatki o ponudniku Cartfox so dostopni tukaj. Upravljavec osebne podatke upravlja skupaj s ponudnikom Cartfox.

Osebni podatki posameznikov, ki se obdelujejo v okviru storitve Cartfox, so:

  • e-poštni naslov;
  • telefonska številka;
  • podatki o spletni strani ali aplikaciji, preko katere je bil posredovan e-poštni naslov in/ali telefonska številka;
  • podatki o pošiljanju sporočil:
    • tip sporočila (SMS, sporočilo v aplikaciji za hipno sporočanje (vrsta aplikacije), e-poštno sporočilo);
    • datum pošiljanja;
    • čas pošiljanja;
    • vsebina pošiljanja (npr. zapuščena nakupovalna košarica, obvestilo o popustu ipd.);
  • podatki o nedostavljivosti sporočila (datum in čas prejema obvestila o nedostavljivosti;
  • podatki o izvedenem dejanju (npr. nakup artikla v zapuščeni nakupovalni košarici, nakup artikla s popustom ipd.).

 

Osebni podatki (e-poštni naslov, telefonska številka) se skupnemu upravljavcu, ponudniku storitve Cartfox, posredujejo samodejno, ko jih posameznik vpiše na spletnem mestu ali v aplikaciji upravljavca.

 

Pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov pri uporabi storitve Cartfox je:

  • osebna privolitev posameznika (pri prejemnikih, ki so jo podali privolitev za prejemanje sporočil);
  • zakoniti interes upravljavca (pri prejemnikih sporočil, ki upravljavcu niso podali privolitve za prejemanje sporočil).

Vsako prejeto sporočilo vsebuje navodila za enostavno odjavo od prejemanja. Z odjavo se prejemnik odjavi le od prejemanja sporočil v storitvi Cartfox. Če želite popolno odjavo od vseh sporočil, ki jih pošilja upravljavec, nam lahko pišete na gdpr@upravljavec.si.

 

Namen obdelave osebnih podatkov v okviru storitve Cartfox je spodbujanje prejemnikov k nakupu artiklov ali storitev na spletnem mestu ali v aplikaciji upravljavca oziroma preverjanje njihove volje za sklenitev pogodbe (npr. pri obveščanju o zapuščeni nakupovalni košarici).

 

Osebni podatki v okviru storitve Cartfox se ne posredujejo tretjim osebam (razen skupnemu upravljavcu, ponudniku storitve Cartfox) in tudi upravljavec do njih nima dostopa. Upravljavec lahko v okviru Cartfox dostopa le do poročil, ki vsebujejo agregirane in s tem anonimizirane podatke (npr. število poslanih sporočil, število nakup preko poslanih sporočil ipd.).

 

Osebni podatki, ki se obdelujejo v okviru storitve Cartfox, se ne iznašajo v tretje države ali mednarodne organizacije, torej se ne iznašajo ali posredujejo izven ozemlja držav članic EU.

 

Informacije o obdobju hrambe osebnih podatkov, ki se obdelujejo v okviru Cartfox, o varstvu teh osebnih podatkov in o pravicah, ki jih imajo posamezniki v zvezi s temi osebnimi podatki so dostopni v Politiki zasebnosti in ravnanja z osebnimi podatki CARTFOX. Za več informacij se lahko obrnete na gdpr@dfvu.org ali na pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov JK Group d.o.o., Stegne 27, 1000 Ljubljana, dpo@jkgroup.si, + 386 (0)590 91 794.

 

NAGRADNA IGRA ROBBO NEXT 8 PRO

Na tem mestu objavljamo pravila nagradne igre, ki se bo odvijala na facebook profilu Robbo – električni skiroji. Trajanje nagradne igre je od 10.6.2023 do 29.6.2023 (do 24h). Žrebanje bo opravljeno tekom dneva 30.6.2023.

Spodaj objavljamo tekst in pravila nagradne igre:

📣NAGRADNA IGRA JE TU!🤩Za okroglih 10.000 sledilcev prirejamo NAELEKTRENO nagradno igro, kakršne še nismo imeli! Za nagrado podarjamo vrhunski električni skiro ROBBO NEXT 8 PRO v vrednosti 699€!

Pogoji za sodelovanje:
1. Všečkaj objavo
2. Deli objavo
3. V komentar označi 1 osebo, kateri bi privoščil ROBBO skiro.

Glavni nagrajenec za nagrado prejme e skiro Robbo Next 8 PRO, oseba, ki jo glavni nagrajenec označi v komentar, pa bo prejela 20% popusta na katerikoli ROBBO e skiro! Torej dvojna nagrada! 🥰

Nagradna igra traja od danes 9.6.2023 do 29.6.2023 (do 24h). V petek 30.6.2023 bomo med vsemi komentarji izžrebali srečneža.

Pozor, glavna nagrada pripade le enemu izžrebanemu, ki zadosti vsem trem kriterijem nagradne igre! Torej 1) všečka objavo, 2) deli objavo na svojem zidu in 3) v komentar označi osebo, ki ji privošči Robbo e skiro po super ceni.
Vso srečo in še bolj pomembno varno vožjo, vam želi ekipa Robbo – električni skiroji😉

Žrebanje bomo opravili s spletnim programom, ki avtomatsko izbere naključnega nagrajenca iz vseh facebook komentarjev. Vsak lahko z enim profilom sodeluje le enkrat. Večkratnih komentarjev istega profila ne upoštevamo. Eden glavni nagrajenec, ki bo izžreban in ki bo izpolnjeval vse tri pogoje, bo prejel električni skiro Robbo NEXT 8 PRO v vrednosti 699€. V komentarju označena oseba, ki jo je označil nagrajenec, pa prejme kar 20% popusta na katerikoli Robbo električni skiro!

OBVESTILO O PIŠKOTKIH

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo in uporabo piškotkov je Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1). Ta vključuje pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne besedilne datoteke, ki se, ob obisku spletne strani oziroma po soglasju obiskovalca, prenesejo na računalnik uporabnika. Posamezen piškotek lahko prebere in uporablja le strežnik, ki je piškotek poslal. Običajno vsebuje:

    • ime piškotka,
    • ime strežnika, s katerega je bil poslan piškotek,
    • življenjsko dobo piškotka (kdaj piškotek poteče),
    • vrednost – navadno naključno ustvarjeno edinstveno število ali izbrane nastavitve.

Sam piškotek ne zbira informacij, če pa ga strežnik prebere, je to lahko spletnemu mestu v pomoč pri izboljšanju uporabniške izkušnje obiskovalca. Upravljalcu pa lahko omogoči vpogled v uporabo spletnega mesta.

Življenjske dobe piškotkov se razlikujejo. Poznamo:

 

  • Začasne oziroma sejne piškotke (session cookies) – ti se ustvarijo ob obisku spletnega mesta in izbrišejo, ko uporabnik spletno mesto zapusti.
  • Trajne oziroma shranjene piškotke (persistent cookies) – ti piškotki ostanejo v računalniku tudi po tistem, ko obiskovalec spletno mesto zapusti. Trajajo lahko tudi več let. Med drugim so namenjeni grajenju profilov uporabnikov, shranjevanju nastavitev, analizi prometa.

Prav tako ločimo med lastnimi (1st party cookies) in drugimi (3rd party cookies) piškotki. Lastne piškotke naloži spletno mesto. Drugi piškotki izvirajo od partnerskih spletnih mest ali storitev.

Katere piškotke vsebuje naše spletno mesto?

Osnovni oziroma nujni piškotki

Ti piškotki omogočajo normalno delovanje spletnega mesta. Brez njih vam brezhibnega delovanja ne moremo zagotoviti.

 Analitični piškotki

Ti piškotki nam omogočajo spremljanje vaše uporabe spletnega mesta. Na podlagi teh podatkov pa lahko pripravimo boljšo uporabniško izkušnjo in zanimivejše vsebine.

Nastavitev piškotkov

Na našem spletnem mestu uporabljamo piškotke za zagotavljanje kvalitetne uporabniške izkušnje. Veseli bomo, če boste potrdili vse piškotke: Nastavitve

Nadzor piškotkov v brskalniku

Nastavitve piškotkov lahko spreminjate in nadzirate tudi v svojem spletnem brskalniku.

 

Avtorske pravice

Spletno mesto www.robbo.si je v lasti Robotix d.o.o. Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika Robotix d.o.o.

Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila. Vse slike na spletni strani robbo.si so last podjetja Robotix d.o.o.

Za morebitne spore je pristojno sodišče v Ljubljani.

Kontakt:

 

POSLOVALNICA TRZIN

 

Robotix d.o.o., PE Trzin

Brezovce 9

1236 Trzin

T: 012926014

 

POSLOVALNICA RIBNICA

Robotix d.o.o.

Lepovče 23

1310 Ribnica

T: 059016631